पाए नए व्हात्सप्प हिंदी स्टेटस, शायरी, स्लोगन्स और भारतीय त्योहारों के मैसेज, फ़ोटो और शुभकामनाएं सन्देश वो भी अपनी मनपसंद भाषा हिंदी में.

Tuesday, November 12, 2019

Yaari Dosti haryanvi status | Dosti haryanvi status

Yaari Dosti Haryanvi status  :- namaskar दोस्तों आप सबका हमारी वेबसाइट www.paglitatus.com  में स्वागत  आज हम आपके लिए कुछ बेस्ट  Yaari dosti haryanvi status , Friendship Haryanvi status  , dosti haryanvi shayari whatsapp , Quotes वाले स्टेटस लेकर आए है। अगर आपको हमारे पोस्ट अच्छे लगे तो शेयर और कॉमेंट जरूर करे। धन्यवाद

New Yaari Dosti haryanvi status  
Yaari Dosti haryanvi shayari

जिण का मज़ा ए जब स, जब आपका दुश्मन भी आपका दोस्त बनना चावै। 👬


सच्चे दोस्त कदे ना गिरण देते, ना किसी की नज़रा म अर ना किसे क कदमा म। 👬


हाथ थामा स दोस्त तो भरोसा भी करिये, खुद डूब जावांगे पर तनै नी डुबण देवांगे। 👬

New Yaari Dosti haryanvi status   | Dosti haryanvi status


म्हारा उठना बैठना तो उन दोस्ता गेल्या स, जिस न ना कदे परखा अर ना कदे धोखा दिया। 👬


किस्मत त घना दोस्ता प विश्वास करा सा, किस्मत बदलती देखि स पर दोस्त ना। 👬


र बावले, म्हारो दोस्ती तो इतनी गहरी स के दुसमन भी मिसाल दिया करै।👬


थाम सिखाओ अपने दोस्ता न हथियार चलाना, मेरे दोस्त तो पहला त ए बारूद स। 👬

रेगिस्तान भी हरा जाया करै, जब गेल्या खड़ा दोस्त भाई हो जाया करै। 👬

Lov Yaari dosti haryanvi status   | Dosti haryanvi status


जब भी मेरा वक्त बुरा होवै स तो मेरा दोस्त जरूर साथ देवै स। 👬


र लाडले, जब तक तू मेरे गेल्या स, या दुनिया नुए जलती रहवैगी। 👬


वक्त की यारी तो सब करलै स, बेरा तो जब लागै स के वक्त बदल जावै पर यार ना बदळै। 👬

दोस्ती खातर दिल तोड़ दांगे पर दिल खातर दोस्ती ना टूटै। 👬

लकीरे तो म्हारी भी भोत ख़ास स, जबे तेरे जिसा दोस्त मेरै पास स। 👬

Wow Yaari Dosti haryanvi status   | Dosti haryanvi status


अगर बिकी मेरी दोस्ती तो पहले खरीदार हाम होवांगे, तनै बेरा भी नी होगी तेरी कीमत, पर ऐ दोस्त तनै पा क मैं सब त अमीर होवांगे। 👬


जो काम थाम न नामुमकिन लागै, उस काम न अपणा दोस्ता गेल्या कर लियो। 👬


म्हारा तो दोस्ती का सीधा सा गणित स, दोया म त एक गया तो सब कीमे गया। 👬

प्यार तो आदमी न रुवाया करै अर दोस्त उस टाइम हसाया करै।

Sweet Yaari Dosti haryanvi status   | Dosti haryanvi status


दोस्ती वो चीज़ होवै स जिस बिना ज़िन्दगी म कोई मज़ा नी।

प्यार तो मौसमी होवै स पर दोस्ती सदाबहार होनी चाहिए।


वक्त खातर तो कोए भी #दोस्ती करले.........पर दोस्त वो स जो वक्त बदल ज्ये पर #दोस्त ना बदले


जब किसे न सच्चे #दोस्त मिल जाया करै.......तो हर चीज़ उसनै मिल जाया करै

मेरे दुश्मन भी मेरे त डरा करै....क्योकि मेरे धोरे सच्चे दोस्त स।

Sup Yaari Dosti haryanvi status   | Dosti haryanvi status

असली यार ए  वो स जिसकी ज़िन्दगी में छोरी भी आजे.....पर दोस्त की अहमियत कम ना होण देवै।


हाम दोस्त टाइम पास खातर ना बनाते, बल्कि टाइम न पास करण खातर दोस्त बनाया करा।


बिना #दोस्त कै तो कुत्ते भी #शेर बन ज्याया करे, वो दोस्त कै साथ देवेगा जो बात भी किसे मतलब त करे स



#स्टाइल इसा मारो के दुनिया देखती जावे, अर #दोस्ती इसी करो के #दुनिया जलती जावै।


#स्टाइल इसा मारो के दुनिया देखती जावे, अर #दोस्ती इसी करो के #दुनिया जलती जावै।

Grt Yaari Dosti haryanvi status   | Dosti haryanvi status



ना तेरे बरगा #शेर रह्या ना तेरे बरगी #यारी, तन्ने तो मौत आन प भी साथ ना छोड़ा.....जब बात आई #मेरी


जब किसे न सच्चे दोस्त मिल जाया करै......तो हर चीज़ उसनै मिल जाया करै।



मेरे दोस्त #पागल ए सही....क्योकि ये #समझदार की ढाल #टाइम प #धोखा ना देते।

ये भी जरूर पड़े--

हमारी पोस्ट.  Yaari Dosti haryanvi status  पढ़ने के लिए धन्यवाद इसी तरह की अच्छी अच्छी पोस्ट पाने के लिए हमारी वेबसाइट www.paglistatus.com or www.akadstatus.com  से जुड़े रहे l

No comments:

Post a Comment