पाए नए व्हात्सप्प हिंदी स्टेटस, शायरी, स्लोगन्स और भारतीय त्योहारों के मैसेज, फ़ोटो और शुभकामनाएं सन्देश वो भी अपनी मनपसंद भाषा हिंदी में.

Saturday, November 9, 2019

र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status

र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi :- namaskar दोस्तों आप सबका हमारी वेबसाइट www.akadstatus.com  में स्वागत hai आज हम आपके लिए कुछ बेस्ट  र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi वाले स्टेटस लेकर आए है। अगर आपको हमारे पोस्ट अच्छे लगे तो शेयर और कॉमेंट जरूर करे। धन्यवाद

New र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi


र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status images

सोना बाबू टोहण के चक्कर म्ह,वैरण ने Diamond यार खो दिया!!💑👌"


इतना आराम दवाई ले कै ना होता....!जितना तेरे से बात कर के हो जावे है!!😍👌"



माफ करिए भोले जे किसे का दिल दुखाया हो..! मेरी तो तू ख़ुशी भी उससे ते दे दियो जिसकी आंख्या म मेरी वजह ते पाणी आया हो!!😙👌"

 र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status


कई बालक न्यू कह सै दुनिया मै सच्चा प्यार ना रहया...! रै लाडलो एक बार माँ बाबू काणी लखा कै देखो!😍👌"


सुण्या आज उसकी आंख्या म आंसू आगे, जब  वा स्कूल म बालका न बतावे अक महोब्बत नू लिख्या करे!!👍👌"


रे छोड़ ने के धरा है सफाईया मे... . या मजबूरी भी जबे आया करे जब दिल भर जाया करे"


ऐ काली दुनियां मेरा साथ नी छडदी मैनू सों अ तेरी मैं ओणा चौना !!"


हाम जाटा का जिण का तरीका ए अलग है, हाम उम्मीद प नी ज़िद प जीया करा।"


र लाड़लो आज त थारे भाई का दिल टूटग्या , बैरन बोली क मेरा पैंडा कद छोड़ै स😒😞😟"

 र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status


बैरण ज्य तेरी चालै तो तू मनै मेरे यारां त भी दूर करवादे।😒😞😟"


ऐ बबली लौंडिया ! दिल मैं जगह बणाण खातिर,टेम की ना भरोसे की जरूरत होया करै!!😍👌"


रावण बणना भी,सबके बस की बात कोनी भाइयो!बस एक पे ध्यान धारणा पडे सै,वो भी मर्यादा मै रह कै!!😎👌"


जितना प्यार वो आपणे माँ बापू ने करदी होगी,इतना ए प्यार मेरे माँ बापू तै करै.... ऊपर आलै तैरते बस या ए उम्मीद से!और तो चै मैरे गेल जूत बाजदा रहवै उसका!!💑👌"



छोरियों लानत है थारी खूबसूरती पे, जो थाम मेरे जिसे भोले, बालक ने अपने प्रेम जाल में ना फसा सकी!!😎👌"


कोए भी रिश्ता अधूरा ना होंदा, बस निभाण की चाहत दोनों कानि त होणी चाहिए।"

 र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status



जो आदमी किसे कै चेहरा त प्यार करा करै , वो कदे सच्चा प्यार नी कर सकता।😘❤😍"


#थारी_भाभी भी कसुती है..... एक #छोरी मेरेेै कानी देखै थी..... #बैरण उस तई बोली.... के देख है गच लागऐ है ना तेरा जीजा.."



म्हारी यारी तो उसे दिन टूट गइ थी.. . .जब वा #जूतै लेण आरयी थी अर मे उसे दूकान प चप्पलां की #बाद्दी लेँण चलया गया"

 र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status



इसा प्यार किसे – किसे न मिला करे , जड़े शक कम अर विश्वास घना होया करै।😘❤😍"


ज इतणा बुरा तो ,पहले करया ढोंग क्यु or ज म तेरा ए सुं ,तो इब मॊन क्यु ज म तेरा नही, तो मेरी निन्दा क्यु ज तु मेरी नहीं, तो म जिन्दा क्यु ॥"


हमारी हैसियत का अंदाज़ा, तुम ये जान के लगा लो,हम कभी उनके नही होते, जो हर किसी के हो जाए।"


हाम तो ज्यातैं बावलीबूच रहगै, जो अपनी दिल की बात सारा त बता दिया करा थे।"


सुन गुलाबो तू इतनी मीठी है,कदे-कदे मेरा जी करे,अक तने खा जाऊँ 💖💖"


कर्म अर बढिया संस्कार ते ही पहचान होवै है मानसा कीबढिया लत्तै तो बेजान पुतले तै भी पहरा दे हैं"


हर दोस्त न भी अपने राज़ मत बताया करो, सुना स दोस्ता के भी दोस्त होया करै।"

 र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi , Haryanvi status



Apna Time Aayega”या बस फिल्मा की बात स टैम तो ल्याणा पड़ेया करे !"



सुन लाडले,भरोसा स म्हारादंगल कोन्याजो हर कोई जीत लेगा।"

ये भी जरूर पड़े--


हमारी पोस्ट. र लाडलो status शरीफ बालक स्टेटस in hindi पढ़ने के लिए धन्यवाद इसी तरह की अच्छी अच्छी पोस्ट पाने के लिए हमारी वेबसाइट www.paglistatus.com or www.akadstatus.com  से जुड़े रहे l

No comments:

Post a Comment