पाए नए व्हात्सप्प हिंदी स्टेटस, शायरी, स्लोगन्स और भारतीय त्योहारों के मैसेज, फ़ोटो और शुभकामनाएं सन्देश वो भी अपनी मनपसंद भाषा हिंदी में.

Sunday, September 1, 2019

Mahadev haryanvi status | Mahadev mahakal attitude status

Mahadev Haryanvi status  :- namaskar दोस्तों आप सबका हमारी वेबसाइट www.paglitatus.com  में स्वागत  आज हम आपके लिए कुछ बेस्ट  mahadev haryanvi status , mahakal Haryanvi images , bholenath haryanvi shayari dp whatsapp Images, Quotes वाले स्टेटस लेकर आए है। अगर आपको हमारे पोस्ट अच्छे लगे तो शेयर और कॉमेंट जरूर करे। धन्यवाद


New mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status dp images

Mahakal haryanvi status Images
हर कदम प आवै स रुआन खातर कोए ना कोए, पर हाम तो भोलेनाथ के भक्त सा।


दुनिया की भी पाटै स, जब मेरा भोलेनाथ तांडव प नाचै स।


भोलेनाथ तेरी माया न तू ए जानै, हाम तो बस तेरे दीवाने।

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


र बावले, हाम महाकाल के भक्त सा... पूरी दुनिया खातर ऐकले ए भोत सा।


कोई दौलत का दीवाना स तो कोए शौहरत का दीवाना स, हाम हरियाणा आले तो भोलेनाथ के दीवाने स।

Haryanvi shiva quotes mahadev

ना चिंता ना भय हो, भोलेनाथ आपकी की जय हो।
दुश्मन भी दस बार सोचै, क्योंकि उन न भी बेरा म्हारे प भोलेनाथ का साया स।

भांग धतूरा पी क जो अपनी मस्ती म नाचा करै, उस न ए भोलेनाथ का भक्त कह्या करै।

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


पिछांण बताना म्हारी आदत कोनी, चेहरा देख क ए लोग समझ जाया करै के यो तो महाकाल का भक्त स।

ना गिण कै देंदा, ना तोल क देवै , मेरा महाकाल जद भी देवै दिल खोल क देवै।


गरज़ उठा आसमान सारा, समुन्द्र न भी छोड़ दिया अपना किनारा। .... हिल जावै जहान सारा, जद गूंजेे महाकाल का नारा


भोलेनाथ का तांडव त तो सारा भरमाण्ड भी डर जाया करै।

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


पागल सूं पर दिल त बच्चा सूं , थोड़ा सा आवारा भी हूँ बस भोलेनाथ तेरा ए दीवाना भी सूं।
Haryanvi shiva bholenath status shayari
भांग त सजरी स सूरत, क्यूकर करू इसका गुणगान, जब होज्यागी आँख लाल मेरी, जबे दिखै गा महाकाल।


अघोरी सूं मैं अर अघोरी मेरा नाम, महाकाल की भक्ति करा करू अर श्मशान स मेरा धाम।

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


खौफ फैल्या दो मेरे नाम का अर कोए पूछै तो कह दियो। .... लौट आया है, भक्त भोलेनाथ का।


भोलेनाथ कोए बात नी ज्य इस जन्म म ना मिला पर मौत के बाद तो मैं तन्नै पा ए लेऊँगा।


सर उठा क चाल्या करू, या भोलेनाथ की मेहरबानी स। .... महादेव की भक्ति करना बस या ए मेरे जीवन की कहानी स

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


जब जमाना मुश्किल म डाल देवै स, जद महादेव मेरा हज़ार रास्ते लिकाड देवै स।
Mahadev haryanvi status shayari
गरीब त करा होया दान अर मुँह त लिकड़ा होया महादेव का नाम, कदे व्यर्थ ना होया करता।


ध्यान रखिये भोले उसका, म्हारे बीच म तुए था.... बावली ज्य कोए पूछै तो कह दे वो तो नुए था।

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


भोले आज तक लाइफ म एक भी छोरी ना आई स, जिक्र  ना करिये किसे त मनै या बात सर्फ तेर त बताई स।


जो नु कह्या करते के इस त कुछ ना होवै, भोले एक दिन उन न भी भोत कर क दिखाना स।


बाहर त काले, भीतर त धोळै सा, म्हारा बाबा की ढाल हाम भी भोलै सा।

mahadev haryanvi status  | mahakal haryanvi status


Bholenath haryanvi shayari

ये भी जरूर पड़े--

हमारी पोस्ट. Mahadev haryanvi status | mahakal Haryanvi dp images | bholenath haryanvi status  पढ़ने के लिए धन्यवाद इसी तरह की अच्छी अच्छी पोस्ट पाने के लिए हमारी वेबसाइट www.paglistatus.com or www.akadstatus.com  से जुड़े रहे l

No comments:

Post a Comment