पाए नए व्हात्सप्प हिंदी स्टेटस, शायरी, स्लोगन्स और भारतीय त्योहारों के मैसेज, फ़ोटो और शुभकामनाएं सन्देश वो भी अपनी मनपसंद भाषा हिंदी में.

Sunday, September 1, 2019

Haryanvi status for girls | girls haryanvi status | girls dp Images

Haryanvi status for girls :- namaskar दोस्तों आप सबका हमारी वेबसाइट www.paglitatus.com  में स्वागत  आज हम आपके लिए कुछ बेस्ट girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images, Quotes वाले स्टेटस लेकर आए है। अगर आपको हमारे पोस्ट अच्छे लगे तो शेयर और कॉमेंट जरूर करे। धन्यवाद


New haryanvi status for girls | girls haryanvi dp images

girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images

भरोसा आंख बंद कर क भले ए करती हूँ, पर उतनी बावली ना हूँ जितनी तू सोच क बैठ्या है।👧👩🏼👰🏻


कुछ सपने माडे टैम न तोड़ दिए, कुछ हामने देखने ए छोड़ दिए।


बिलख बिलख क रोवैगा एक दिन, जो तनै और किसे खातर मैं छोड़ दी।


मान राखिये थारी गेल लाई यारी का, स्पीकर खोल क मज़ाक ना बनाइये किसे बेचारी का।

Love girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images



र दोनों हाथा म लाडू मन्ना राखै, ज्य तनै और कोए पसंद स तो मनै छोड़ दे।


र माणस की नियत बढ़िया होनी चाहिए, थोबड़े तो दुनिया सुथरे ए लिए हांडे स।


बहम था मेरा के मर जागा मेरे बिना, चालै की बात तो देखो मरे सासु का के बुखार भी ना आया।

Hd girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images


बाहर की मुस्कराहट ना बता सकती के भीतर म कितनी आग लागरी स।


चाल माडे टैम कड़े तक चालेगा, तेरी बुआ न भी चप्पल रिलेक्सो की पहर राखी स।


नु बोल्या तेरी एक बात भोत बुरी लागै स मनै, के तू मेरी बात ना मानती। .... मखा बावले जितनी तेरी मानु सूं उतनी तो अपने घरक्या की नी मानती।
Whatsapp haryanvi shayari
जो समय बीत जांण क बाद कदर करी जावै, उस न कदर नी अफ़सोस कह्या करै।


कितना आच्छा लागै स, जब कोए म्हारी फ़िक्र खुद त ज्यादा करता हो।


र लाडले रानी बना क राख्यैगा तो एक दिन राजा बना दूगी तने।👧👩🏼👰🏻


   एक परवाह ए बताया करै के ख्याल कितना स, ना तो कोई तराज़ू ना होता रिस्ता का👧👩🏼👰🏻

Fb girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images

   तेरा ऐटिटूड त लोग जलते होंगे पर मेरा ऐटिटूड प तो लोग मर भी जाय करै।👧👩🏼👰🏻


तेरे जाण क बाद दिल तो खाली होगया, पर दिमाग आज भी काम ना करता मेरा।👧👩🏼👰🏻

लाडले, जब तू मेरे खातर अपने बाप न ए छोड़ देवगा तो किसे और खातर मनै भी तो छोड़ सके स।👧👩🏼👰🏻


इतना मत रुलाओ मनै दुनिया वालो, जिस दिन अपने आली प आगि तो लुकदे हन्डोंगे।👧👩🏼👰🏻


इसक करना बुरी बात ना होती पर किसे प भरोसा करना भोत महंगा पड़ जावै स।👧👩🏼👰🏻

Sup girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images

आग लगाना मेरी फितरत म कोन्या, मेरी सादगी त  ए लोग जले है तो इसमें मेरा के खोट।👧👩🏼👰🏻


   मनै न बेरा महोब्बत के होया करै पर जब भी खामोश होऊ तो याद तू ए आया करै।👧👩🏼👰🏻

Girls haryanvi dp Images
दिल म उसकी चाहत है, होथा प उसका नाम। .... वो वफ़ा करै च ना करै पर ज़िंदगी उसे क नाम है।👧👩🏼👰🏻


ज़माना भी दुश्मन बनाया मनै तेरे खातर, तू बेवफा लिकड़ग्या कदे सोचा नी था यो।👧👩🏼👰🏻


नाग देखा था, जहर उगलता। .... पर तू तो नाग ना था तनै किस तरा जहर उगल दिया।👧👩🏼👰🏻

 New girls haryanvi status , girls Haryanvi images , girls haryanvi dp whatsapp Images

नू चुप चाप ना बैठै, भुण्डा लागे स..... कुछ बात करण खातर ना ह तो कम टी कम लड़ाई ए करले।👧👩🏼👰🏻


र बावले, जल्दी सी i love you बोलदे, ना या जाटनी किसे और की होजागी।👧👩🏼👰🏻

   मैं इतनी भी भोली ना सूं के तू टाइमपास करैगा अर मैं उस न प्यार समझ बैठूंगी।👧👩🏼👰🏻

Haryanvi shayari for girls

ये भी जरूर पड़े--

हमारी पोस्ट.  Girls haryanvi status | girls haryanvi dp images | haryanvi girls status
 पढ़ने के लिए धन्यवाद इसी तरह की अच्छी अच्छी पोस्ट पाने के लिए हमारी वेबसाइट www.paglistatus.com or www.akadstatus.com  से जुड़े रहे l

No comments:

Post a Comment