पाए नए व्हात्सप्प हिंदी स्टेटस, शायरी, स्लोगन्स और भारतीय त्योहारों के मैसेज, फ़ोटो और शुभकामनाएं सन्देश वो भी अपनी मनपसंद भाषा हिंदी में.

Monday, September 24, 2018

Haryanvi funny jokes for Whatsapp and Instagram

Haryanvi funny jokes – नमस्कार दोस्तों इस पोस्ट में हम लाये हैं आप सभी के लिए Hindi Haryanvi funny jokes लेकर आया हु।  जिन्हें Boys and Girls अपने Facebook pic के साथ या Whatsapp पर Upload कर सकते हैं. अगर आप Facebook पर अपनी pic अपलोड करना चाहते हैं और उसके लिए आप Haryanvi funny jokes भी डालना चाहते हैं तो आप सही जगह पर हैं. दोस्तों Akadstatus.com आपके लिए हमेशा लाता हैं बेस्ट स्टेटस collection जो हमेशा आपकी पर्सनालिटी को मैच करते हैं. दोस्तों अगर आपको ये पोस्ट पसंद आए तो इसे अपने दोस्तों के साथ भी शेयर जरूर करे.

Haryanvi funny jokes for Instagram whatsapp

Haryanvi funny jokes

मेरे आळी जब मनै बिना मेकअप देखी तो इसी भुंडी शक्ल है इसी फीलिंग आई जणू 95 हजार आळी भैंस की काणी लेवटी (ल्योटी) लिकड़ आयी हो✌✌

थाम ट्रैन में 40 #घण्टे का सफर #बैठ ,#उठ , #लेट के काट सको हो
पर भाईसाहब  #बस के 5 घण्टे के सफर
में ही पिछवाड़ा #फ्लैट हो जावे है
😂😂😂😂


#पटाण ने तो #दिल्ली की #छोरी पटा लयूं
पर #हफ्ते आले दिन दिल्ली तक का
#भाड़ा कौण भरेगा



New. Haryanvi funny jokes


मास्टर :- एक्सपीरिएंस के होवै है?
मैं :- मास्टर जी खेत मै पाणी लगाते हाण नहर मैं आच्छा पाणी देख कै मनै मेरे बाबू पै पुछ्या बाबू यो किल्ला भरे पाछै पाणी कोनसे किल्ले मैं बाँधु
बाबू बोल्या पहलम यो तो भर ले
अर पूरे वार मैं बस वोए किल्ला भरा ,यो सै मास्टर जी एक्सपीरिएंस👌👌



सारे #छौरे भी #छौरीयां पाछै #ना भाजते 😊😊
#आधे मेरे #बरगै भी #पावै हैं ....जो #सरकारी_नौकरी के #पाछै भाजै हैं
#college म #जाण खातर #बस पाछै भाजै हैं
रात ने #टयूबवेल का #पाणी_लाण खातर भाजै हैं.
अर #रहयी_खुयी_कसर रह #जावै तो..😂😂#जोहड़ प #मैहसा पाछै #भाज_भाज के #लिकड़ जावै


एक चश्मिश छोरी नु बोली मैं तेरे खातर किम्मे भी कर सकू सूं
मखा सुई मैं तागा घाल कै दिखादे नै
छोरी नै किस्से ओर गेल सेटिंग कर ली👌👌


जितना मुश्किल #लुगाइयाँ ने
दुकान में ते #सूट छांटना होवे है
उतना ही मुश्किल #साउथ की 100 #छोरियां
में ते एक #सुथरी छोरी #छांटना है
(सारी एक जीसी है #काली_काली)
😂😂😂😂😂


नहर में #कूद के मरण  का #जी करे था
फेर याद आया
ओह तेरी के #मने तो नहाये,
बस #तीन ही दिन होए है
(आपणा #हफ्ता fix है) 😂😂😂😂


 Very Haryanvi funny jokes


इस्ते बुरी किस्मत के होवेगी
#Vodafone care में #फ़ोन करे ते मेरी
#call #छोरी की जगह #छोरा ही ठावे ै
😌😌😌😌


काल रात नै सपना आया अक हरियाणा म सारी छोरियां का ब्याह कर दिया मेरे नाम की एक बी कोनी बचरी अर मैं ओड़े लोगा कै चुतरे पै बैठा बैठा कन्यादान लिखण लागरा हूँ 😑😑
#Raa ( 100 रपये लीलू के लिखिए , 51 रपये पिरथी के )


कई बालक इंस्टाग्राम के चक्करा म इतने बावलीगैंड
होज्या हैं लैटरिंग होंदी हाण भी लाइव आ सकै है ✌️✌️Raa ( कड़वा सच )


अलग अलग #ढाल ते देखने का #नज़रिया #आशिको का होया करे
#ठरकीयों का नहीं
(सब बराबर दिखया करे )
✌️✌️✌



उसके #workout के चक्कर मे
मैने भी 25 dips मार के ,बांह नी सुजाणी
😂😂😂
(पहलवान जी✌️)


माणस नै इतणा भी देशी नी होणा चाहिए
मरा एक दोस्त पै उसकी GF फूल माँगै थी
काल का नु टोहन्ता हांडै है किसकी भैंस फूल दिखा री है✌✌


दुसरे हिंदी स्टेटस


रोटियां के टोटे हो ज्यांगे तने ,
जे मेरे ते तेरी आंख हट गई
इब उसने #कौण बतावे #रोटियां के #टोटे में
#यार #जलेबी खाया करे 😂😂😂


बेज़्ज़ती होवे है #दिल्ली आल्यां की
Feel कर जावे है #गुड़गामे आले
😂😂😝😝🤣🤣
(घणा सा फर्क ना है)


बढ़ते रेप केस तै ,हर आदमी कै आपणी छोरी का इतणा डर हो रया है
आज मरी मां पड़ोस मैं दूध बांधण चली गई
वा ताई नु बोली देख बेबे दूध तो मैं दे दयूंगी पर दूध लेण तू आईये कदे छोरा नै घाल दे✌✌


ऐसा बहुत कम होता है जो मैं बोलता हूँ वो correct ना हो । यही सलाह है मेरी लड़ाई करना उस से जिसका हरयाणा में कोई contact ना हो ।

Funny Haryanvi funny jokes


जो छोरे आंख्यां ते छोरियां ने SCAN करे है
कदे म्हारे धोरे आ के  X-Ray कर लियो
मेरे रूममेट की पथरी मिल जावेगी
थारा बहम टूट जावेगा😂😂😂😂😂
(X ray आले 800 में ते 400 रपीये थारे)


दिल्ली आळी :- मुझसे शादी कर लो मैं तुम्हारी भैंस का गोबर भी डाल दूंगी
मैं :- बात तो तरी जम्मा ठीक है पर तेरी गेल्या शुद्ध हिंदी मैं कोण बतलावैगा👌


ये भी जरूर पढ़े -

हर दिन नए स्टेटस सिर्फ akadstatus.com अभी Bookmark कीजिये और पाए ढेरों नए स्टेटस, शायरी और जोक्स हर दिन बिलकुल फ्री.

No comments:

Post a Comment